Schimb și returnarea

Eşti aici

Schimb și de returnarea bunurilor cumpărate în magazinul on-line igrushki.md, se efectuează pe baza legislației Republicii Moldova în vigoare, și anume Legea privind protecţia consumatorilor Nr.105 de la 13.03.2003.

În conform cu dispozițiile ar. 14 (Înlocuirea produsului de calitate corespunzătoare):

(1) Consumatorul este în drept să ceară vînzătorului, în termen de 14 zile, înlocuirea unui produs nealimentar de calitate corespunzătoare cu un produs similar celui procurat dacă acest produs nu-i convine ca formă, gabarite, model, mărime, culoare sau dacă nu-l poate utiliza conform destinaţiei din alte cauze.

(2) Dacă produsul necesar pentru înlocuire lipseşte, consumatorul are dreptul să rezilieze contractul, iar vînzătorul este obligat să-i restituie contravaloarea produsului.

(3) Cererea consumatorului de a i se înlocui produsul sau de a i se restitui contravaloarea lui urmează să fie executată dacă produsul nu este utilizat, nu şi-a pierdut calităţile de consum şi dacă există probe că a fost cumpărat de la vînzătorul respectiv.

În conform cu dispozițiile ar. 13 (Remedierea, înlocuirea, restituirea contravalorii produsului, serviciului necorespunzător, reducerea preţului):

(1) Remedierea gratuită a deficienţelor apărute la produs, serviciu, înlocuirea gratuită sau restituirea contravalorii produsului, serviciului necorespunzător în cadrul termenului de garanţie sau termenului de valabilitate, deficienţe care nu sînt imputabile consumatorului, se face necondiţionat de către vînzător, prestator într-un termen de cel mult 14 zile calendaristice de la data înaintării reclamaţiei de către consumator sau în termenul stabilit prin contract.